Tags

, ,

Eram si eu paralizat intr-un scaun la film alaturi de sute de oameni ce isi tineau capul nemiscat, suflarea oprita, ca robotii, rontaind chips, cand cu adevarat ma credeam coborat pana in iad…Cautam sa ies la suprafata, respirand aerul cald al inceputului de vara, doar in tricou cand mi-am luat ramas bun de la tine. Incepuse petrecerea, se auzea galagie in ambele urechi. Zburam spre casa, dar cineva iesise din ecran si dorea sa ma prinda, zicea..staaaii !! Andreii !!, vreau sa te vad, vreau sa iti vorbesc…staaii!! nu fugii…te rogg…Ma uitam inapoi, si nu vroiam sa il vad, picioarele erau ca doua roti, se invarteau rapid si ridicau praful…Petrecerea era in toi acuma, femei si barbati dansau ritmic, am vazut pe una cum isi punea bautura intr-un pahar pana la refuz, si curgea pe langa, iar ea tot punea…Ma tot uitam in spate, dar nu era nimeni, vocea nu se mai auzea…Era mult prea liniste , se auzise somesul, iar firele de salcie ii mangaia apa, reclamele de pe blocuri palpaiau ca niste ochi de liliaci, am vazut trei oameni iesiti in poarta, unul dintre ei avea o arma alba ascunsa in maneca, iar ceilalti doi erau cu ochii taiosi ca doua bucati de sticla…Intre timp la petrecere baietii ridicau paharele in sus, se plimbau cu masinile, iar fetele isi atingeau singure trupurile…Am vazut o masina oprita intr-o parcare cu farurile aprinse, dar nu era nimeni inauntru, o baba se plimba pe strazi in capot de baie si fuma, era stafidita si ma privea cu un singur ochi din lateral…Erau deschise cluburile gay, dar nu era nimeni inauntru iar la intrare ,un bodyguard mare si gras imbracat tot in negru…Am trecut pe langa toate crasmele de unde iesise un fum dens si se auzeau rasete. Am incercat sa dau din maini, sa pot zbura, dar nu am putut..Mi se incazea tot trupul si temperatura ascensiona, imi acoperea gandirea, ca o batista fina. Petrecerea se terminase, lumea murise in alcool si tigari, pe sub mese , prin paturi, pana a doua zi cand soarele va fi un dumnezeu pentru ei…Vazusem masini inghetate in parcare, luminile stinse in apartamente si nori fumurii pe cer. O alta masina cu farurile aprinse ascunsa in iarba…De data asta era inauntru un tip la volan iar o femeia deasupra lui.. O penetra. M-a vazut si a incercat sa se ascunda, iar eu fugeam si mai tare…pana cand ajung la o poarta.. De acolo iesisera copiii, multi copiii care vroiau sa ma sperie, niste clawni de noapte maimutarandu-se. Am scapat si de ei, cand de dupa un nor iesise una plina. La petrecere acum era liniste adanca, de somn…la fel ca si aici, imi aduceam aminte de cum alergam noi pe malul marii, si ascultam cafe del mar…o muzica care aduce caldura si vara aproape de orice inima inghetata sau o minte pierduta…dincolo de frica.

[cafe del mar vol XIII / triangle sun – beautiful] melodia noastra de la mareeee………

